Dag 4 - Bardolino

28 juli 2016 - Garda, Italië

Vandaag een rustige dag. Dat is maar goed ook want morgen moeten we vroeg uit de veren voor Venetië: half acht de deur uit en dan twee uur rijden en vervolgens 20 minuten met de boot. Maar goed dan heb je ook wat!

Maar vanochtend eerst naar Bardolino waar de weekmarkt zal staan met volgens Sven voornamelijk handdoeken, tasjes, riemen, schoenen, handdoeken, riemen, tasjes, schoenen en riemen... we zullen zien. Misschien hebben ze ook wel riemen en tassen :-).

Het is 10 minuten met de bus naar Bardolino. Wat een lange markt langs het Gardameer, we lopen hem niet eens helemaal af. Onderweg nemen we een ijsje van het traktatiegeld van Rob en Gerda! We houden ons in en nemen ieder één bol maar die is megagroot!

's Middags blijven we in het hotel. Omdat we opvangen dat de schreeuwerige boerenfamilie ook van plan is bezit te nemen van het zwembad snelt Frank vooruit met onze spullen (ik weet 't het hoort niet maar nood breekt wet). Nadat we diverse malen zijn teruggeweest naar de kamer voor achtereenvolgens de zonnebril van Lisa, de jurk van Lisa, de duikbril van Lisa!!! gaan wij ook naar het zwembad...

Neem altijd een uitgebreid kledingassortiment mee! Eerst gaapt een lid van de boerenfamilie mij aan in MIJN blauw/paarse badpak! Vervolgens zwemt een andere reisgenoot mij voorbij in mijn andere badpak! Gelukkig zit er dus nog een derde set in mijn koffer! Te bizar toch!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rob en Gerda:
    28 juli 2016
    oh wat vreselijk dat ze jouw badpakken dragen!!!En je derde badpak heb je hoop ik nog niet gespot bij een van de reisgenoten? xxx Gerda
  2. Natasja:
    28 juli 2016
    Hahaha ik geniet echt van je blogs. Ik zie alles zo levendig voor me. Geniet er nog maar heerlijk van. Super dat jullie kids dit soort vakanties ook leuk vinden.
  3. Rob en Gerda:
    28 juli 2016
    Waarschijnlijk omdat ik een man ben... was mijn eerste gedachte dat ze jouw badkleding hadden gestolen... En mijn tweede gedachte dat jouw smaak zeer wordt gewaardeerd: anders had je niet zoveel na-apers om je heen.
    Wat hebben wij mannen het toch ongelooflijk gemakkelijk!

Veel liefs en voor morgen alvast een goede vaart!
  4. Simone:
    28 juli 2016
    Oh wat irritant als groepgenoten jouw zwemkleding dragen! Dat ijs klinkt ook heerlijk. En die bak fruit ziet er ook goed uit. Heel veel plezier in Venetië morgen!