Dag 10 - (bijna) weer thuis

3 augustus 2016 - Duiven, Nederland

Om 19 uur zal het diner starten in het Duitse hotel. Ervaring leert ons om op tijd te zijn dus we gaan tussen tien en vijf voor 19 uur al naar de eetzaal en verwachten daar lege tafels aan te treffen. Niets is minder waar! Bijna alles is bezet! Bij twee tafels zijn ieder nog twee plaatsen vrij. Ian en ik schuiven bij een aardig stel uit Limburg aan en Frank en Lisa willen bij de andere tafel aanschuiven maar worden tegengehouden door de twee oudjes die daar al zitten, ze houden de plaatsen bezet voor twee anderen... gelukkig vinden Lisa en Frank in de aangrenzende zaal nog samen twee plekken bij een viertal. Vervolgens komen er nog zeker acht mensen binnen voor een bij voorbaat verloren stoelendans... hm.

Vanaf 7 uur kan er ontbeten worden. Omdat we geen zin hebben weer te moeten pokeren voor een zitplaats liggen we dit keer om 6.45 uur voor de deur! Ha nu zijn we wel de eersten! Alleen blijken we nu zelfs sneller dan het personeel aanwezig te zijn want de toegangsdeuren tot de ontbijtzaal blijven hermetisch gesloten... Door de glazen schuifdeuren vangen we een glimp op van een kan koffie.

Na een hele dag rijden komen we aan in Beek. Hier wacht ons nog een afscheidsbuffet. En daarna stappen we heerlijk in onze eigen auto om naar huis te rijden. Lekker door de regen, weer eens wat anders!

Bedankt voor alle leuke reacties op ons reisverslag!

1. Rob en Gerda:
    3 augustus 2016
    Leuke reacties op jullie reisverslag?
    Die kunnen alleen maar uiterst saai zijn als we die afzetten tegen de bijzonder leuke verslagen.
    Welkom thuis!
  2. Familie Woestenburg:
    3 augustus 2016
    Beste mensen, jammer dat het er weer op zit, maar we hebben erg genoten van jullie reisverslagen.
  3. Simone:
    4 augustus 2016
    Wat een gedoe die stoelendans bij het eten zeg! Gelukkig dat jullie uiteindelijk alle vier een plekje hadden.
    Fijn dat jullie weer veilig terug zijn.
  4. Robin Blok:
    22 augustus 2016
    Net terug van vakantie dus nu pas tijd om te lezen.
    Nou heb er geen één overgeslagen hoor en was leuk om jullie belevenissen te lezen!
    en helaas begint hier ook het echte leven weer!