Dag 7 - Monte Baldo en Lazise

31 juli 2016 - Sirmione, Italië

Deze dag verloopt om twee redenen anders dan gepland. Na het opstaan ben ik nl. helaas erg duizelig. We gaan toch met z'n vieren ontbijten en onderweg daar naar toe barst er een hoosbui los! Gelukkig is het op z'n ergst als wij niet buiten zijn.
Na het ontbijt is het niet beter geworden helaas zodat Frank en Lisa alleen op excursie zullen gaan want Ian wil bij mij blijven. Ze vertrekken even voor 8.30 uur richting bus... en zijn 5 minuten later weer terug. Vanwege het weer is de excursie namelijk afgelast. De kans was groot dat als ze op 1800 meter waren er niets te zien zou zijn door het slechte weer. Dat wordt dus een dagje hotel. Er wordt wat gelezen en daarna bij het zwembad gelegen. Lisa en Ian duiken er toch maar in maar na de tweede regenbui houden we het voor gezien. We gaan terug naar onze kamers die inmiddels weer zijn opgeknapt door een bezoek van het hotelpersoneel. Dat wordt nog afzien thuis! Vooral voor mij dan hahaha...! We nemen een simpele doch dure maaltijd bij het hotel en daar knap ik wel iets van op gelukkig. Omdat we morgen de hele dag op pad zijn pakken we nu vast een deel van de koffers in en ondertussen volgen we Max Verstappen.

Gelukkig wordt dit niet helemaal een saaie dag want vanavond staat er nog een excursie naar Lazise op het programma. De zonsondergang schijnt hier een belevenis te zijn en dat willen we graag zelf zien!
Doordat er wat file is zien we nog net een klein stukje maar het is een mooi verlicht plaatsje!

1. Rob en Gerda:
    31 juli 2016
    En hoe gaat het nu met je? Is die stomme duizeligheid inmiddels weg?
    Wat lief dat Ian bij jou wilde blijven.
    Zo'n rustige dag is ook weleens prettig.
    Veel liefs vanuit een nu donker Amsterdam
    xxx
  2. Simone:
    1 augustus 2016
    Hè wat waardeloos die duizeligheid!
  3. Gilbert en Monique:
    1 augustus 2016
    Hopen dat die duizeligheid de rest van de vakantie weg blijft!